Tre bilder//Torsdag
 
Torsdag idag, vi har haft tre föreläsningar och inga lektioner såhär fyra dagar in på termin 4. Jag passar på och kämpar för att få allt på sin plats i den nya lägenheten nu när vi inte har så mycket att göra. Mer eller mindre allt är färdigt. Jag måste bara hitta något bättre sätt att förvara mina saker på toaletten samt gå och tvätta all tvätt som jag inte tvättade innan sommarlovet (och det som fyllts på sedan jag kommit tillbaka). Imorgon har vi vår första lektion för terminen, vilket är mikrobiologi. Det är osäkert om vi har veckotest (vilket vi brukar ha varje vecka) på första lektionen eller inte. Jag har gjort lite anteckningar och ska repetera dem en gång till efter att jag ätit middag för säkerhetsskull. 
P-Å.O.(morfar)

Ordning o reda i Riga, allt på plats o mjukstart på studierna. Det är bra fart på dej Erica. Njut nu av ditt lilla krypin👍
K

P-Å.O.(morfar)

Det är full fart i Riga förstår jag, allt på plats i ditt lilla krypin o studierna har rullat igång, Du har inte tappat fart över sommaren Erica. Njut nu av din lilla lägenhet.
kram morfar

P-Å.O.(morfar)

Testar med mobilen, det har krånglat tidigare. Funktionen att kommentera låste sig vid varje försök men nu verkar det funka.
Kram morfar

Svar: Jag tror det fungerande mer än en gång, för det kom två nästan likadana :) kram!
Ztarlighters

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress