Exam stress


Nedersta bilden är från vår sista anatomilektion, vi har haft anatomi i 1,5 år nu och haft samma lärare hela vägen (längst fram på bilden). 

Det är söndag och helg men helgen är inget jag märker av, det är lika mycket plugg som vilken annan dag som helst! Idag ringde klockan tidigt, vid 5! För att hinna med allt plugg inför morgondagens exam i histologi. Det är inte lätt att repetera ett års histologi på fyra dagar asså! Jag har liite lite kvar att läsa av teorin från senaste tentan och sedan har jag repeterat allt. Ändå har jag ingen koll på det första jag repeterade så det ska jag gå igenom igen senare idag. Likaså alla 94 slides ska också gås igenom en gång till.. Ett tag tänkte jag att det nog, kanske, kunde kännas okej imorgon men just nu känns det inte bra alls! Jag hoppas jag får något kag känner igen!

De två tentorna jag gjorde under veckan blev godkända, därmed har jag klarat terminen, vilket krävs för att få börja exam period. Det känns iallafall skönt att klarat sig såhär långt! 
Mamma

Kämpa på! Du är snart, snart klar med termin tre, som ju ska vara den värsta. Snart väntar sommarlov och resa med LillaSyster 😀💪💪

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress