3 veckor


Nedräkningen fortsätter, på måndag är det tre veckor till sista exam (sluttentan) för denna terminen. Innan dess är det hur mycket som hellst som ska göras, 2 colloq (som en vanlig tenta) och 5 exams. Det är varmt här i Riga nu, precis som hemma i Sverige. Jag gör inte så mycket annat än att plugga, igår lyckades jag klämma in ett avsnitt av arrow innan jag somnade vilket var extremt skönt (och ganska ovanligt)! Jag tror mitt snittvärde i antal timmar sömn har minskat drastiskt de senaste två veckorna! Idag är det lördag och klockan ringde lite efter 7 och nu ska jag plugga physio inför tentan på måndag :)
P-Å.O.(morfar)

Hallå igen!
Jaha nu är andra sommarlovet snart här, bra kämpat Erica, fina resultat i en helt ny miljö o stad, det finns inte tillräckligt med beröm. Nu får Du komma hem till Sverige o gulla med senila gamlingar några veckor för att sen ladda för Parisresa tillsammans med lillasyster, undertecknad är nog en smula avundsjuk, ja inte för gamlingarna för det är jag själv utan för resan, tänk att få käka fransk mat på ort och ställe, kan det bli bättre. Besökte idag Filip i hans nya lägenhet o borrade o skruvade lite. Han bodde jättefint med närapå utsikt över Lagan-ån. Jädrans trevlig lägenhet måste jag säga.
Ha det gott vi hörs, kram morfar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress