Termin 2 klar!
Rörlig bild/gif - via mobila enheter: tryck på bilden för att ladda!
 
Nu sitter jag, äntligen, hemma i mitt rum i Sverige och termin två är färdig!! Det sista examet var molekulär biologi och genetik, vilket var i tisdags. Jag var nog mer nervös över att få svaret än jag var innan provet, då så många fick sina svar innan mig! Tillslut fick jag svar när jag mellanlandade i köpenhamn påväg hem till landvetter. Nu laddar jag om inför termin 3 (som sägs vara jättejobbig!). Jag har massor med roliga planer nu när jag är hemma:
- Ikväll blir det bowling med mina gymnasiekompisar, ska bli så roligt!
- Imorgon kommer mammas moster hit på middag, supertrevligt!
- Jag packar lillasyster + hennes kompis i bilen och drar till ullared (hjälp vad jag är rädd för bilturen dit! Har ju knappt suttit framför ratten sedan sommaren!)
- Nästa vecka kommer min kusin hit och hälsar på, planerar att dra till stan för lite shopping (nya timberlands skor står på inköpslistan)
- Besök till frisören
- I slutet av nästa vecka åker jag, mamma, lillasyster och F till småland och hälsar på morfar
- I samma veva passar jag på att hälsa på pappa
 
Nu ska jag ta en kopp te och äte hembakad bulle ( megalyxigt!!) med mamma.
P-Å.O.(morfar)

Hejhej!
Försöker med en ny kommentar, bloggen pajade vid förra försöket.
Tiden har rusat iväg så in i bänken, ett sen Du for iväg till Riga. Skräm inte upp Dig över nästa termin, Du fixar det med Din envishet och målmedvetenhet och Din förmåga att arbeta stenhårt. Pausen hemma i Sverige med hembakade bullar och Ullared gör säkert gott, tänk bara på vikten på resväskan när Du shoppar i Ullared, väskan skall med till Riga och får inte väga för mycket.
Vi ses om en vecka, ha de bra
kram morfar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress