Ett jullov, en julafton, ett nyår...
 
.. flera prov och en resa till varmare land senare kommer här (äntligen) en uppdatering:
 
* Jag har spenderat julen på kanarieöarna, pluggat anatomi mer eller mindre varje dag inför colloq om alla organen. Colloqet hade jag idag och jag tror det gick helt okej (jag hoppas det iallafall!).
* Sedan jag kom till Riga efter jullovet har det snöat runt 40 cm och det är mer än tvåsiffrigt minus ute!
* Nu förbereder jag mig för en sista slutspurt av denna terminen och längtar efter lite ledighet mellan terminerna i slutet av månaden.
 
P-Å.O.(morfar)

Hej Erica!
Den slutspurten inför terminsluten blir/är inget för veklingar om jag känner Dig rätt. Ytterligare ett prov Du känner Dig nöjd med, jag lyfter på hatten till fina resultat. Det ser ju ut som vi träffas vid månadsskiftet, det ska bli trevligt o roligt att få rå om Dig några timmar. Jag har förstått att Ni har vargavinter i Riga, med dagens teknik så kan man ju för tusan hålla koll på vädret t.o.m. i Ulan Bator (res. för stavningen).
ha de bra kram morfar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress