En dag i stan
 
Hemma från Paris sedan lite mer än en vecka. Vi hade en superhärlig resa, jag har fotat jättemycket och filmat med gopron. Det kommer en vlog senare i veckan och massor med bilder kommer det med! Efter  Paris har jag varit ledig, gjort ingenting. Målat med vattenfärger (målade den nya headern/bilden längst upp, igår ute i solen, blev riktigt nöjd faktiskt!), löst lite sudoku, tränat, försökt kryssa av saker på min göra lista (som även om jag kryssar av bara blir längre och längre.. Hur går det ens till?) och häromdagen var jag inne i Göteborg. Det blev lunch och firande av födelsedag på "tantcafét" som vi kallar det, kommer inte ens på det riktiga namnet just nu! Köpte blommor till födelsedagsbarnet och tittade in på en matmarknad med mat från världens alla hörn. Såklart kom jag hem med lite nytt också, köpte tre fina anteckningsblock på Clas Ohlson, en ny grå jättefin laddsladd till min telefon och 4 hg löste i smakerna fläder (favoriten!), grape och capri (en citrusblandning). 
P-Å.O.(morfar)

Hej Erika!
Fina bilder Du lagt upp, Du hittar så lätt det som gör sig på bild. Att gå omkring o drälla o inte göra nånting tror jag gör Dig gott med tanke på terminen Du har bakom Dig. Tantkafé, haha för tjugoåringar jo minsann det låter som spetsar på duken o kakfat i flera våningar laddade med scones o syltkakor, jag misstänker att drycken var the.
Ha det bra, kram morfar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress