Sammanfattning av veckan:
Söndag: Packade upp resväskan, gick till Prisma och handlade lite smått och gott (framförallt plastburkar) och tog det lugnt.
 
Måndag: Åkte till Jysk för att köpa skrivbord. Åkte till ett annat Jysk, där fanns det skrivbord jag ville ha (sa de i affären), men det fanns inte. Så jag köpte ett helt annat skrivbord i glas, som jag var lite tveksam till. Senare på kvällen öppnar jag kartongen med skrivbordet och glasskivan är helt sönder. Bestämmer mig då för att skruva ihop skrivbordsstolen istället. När jag öppnar den kartongen är en del även där sönder. Under kvällen ringer jag till jysks kundtjäns inte mindre än 8 gånger utan att få svar.
 
Tisdag: Första föreläsningen för terminen, även nytt ämne för terminen, biokemi! Lyckas under dagen få tag på jysk som är väldigt trevliga och får igång processen att byta skrivbordet och stolen!
 
 
Onsdag: Första lektionen för terminen, biokemi. Vår lärare var extremt bra, hade bra engelska och allt var väldigt tydligt. Vilket var väldigt skönt. Sedan hade vi anatomiföreläsning och genetikföreläsning. Förstnämnda mindre bra, den andra helt okej.
 
Torsdag: Inga lektioner eller föreläsningar på schemat = ledig! På eftermiddagen ringer jysk och undrar om de kan komma och byta mina möbler, självklart svarar jag! Kvällen tillbringade jag åt att skruva skrivbordsstol och skrivbord.
 
 
Fredag: Idag har jag varit i skolan, skrivit ut papper till kommande biokemi lektioner och haft terminens första latinlektion. Nu på eftermiddagen har jag gjort latinläxan vi fick (det var endel). Nu tar jag helg!
Johanna

fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Ztarlighters

ISA

haha alltså Jysk-krånglet. Skulle grina av frustration! ;)

Svar: Haha, jo du det gjorde jag nästan ;)
Ztarlighters

P-Å.O.(morfar)

Krångligt värre att få till skriv o arbetsplats samt att skruva ihop själv trots att köpet ej gjordes på IKEA, jaja shit happends men allt slutade ju lyckligt och heder åt Jysk som kom o bytte ut eländet.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress