Torsdagen den 21 maj 2015
 
Det är spännande att detta är det tredje inlägget i rad som jag sätter mig ner för att skriva på en Torsdag. Kanske är det så att jag på Torsdagar känner att jag har tid att sätta mig ner och göra något annat än plugg, eller är jag bara glad över att det snart är helg och får inspiration.. I vilket fall sitter jag här nu! Jag har spenderat de tre senaste dagarna till att stressplugga inför sista molekulärbiologi colloquiumet (vet aldrig hur det stavas.. Testar nya stavningar varje gång) för terminen. Det kändes bra när jag gick därifrån, förhoppnigsvis anser läraren också det ;) Skönt att ha "checkat av" ännu ett prov som ska göras innan terminens slut! Om mindre än en månad har jag mitt sista exam för terminen, om allt går som det ska och jag inte behöver göra om något vill säga. Det känns helt galet, det är så mycket som ska hinnas med innan dess! 
P-Å.O.(morfar)

Hej!
Ingen kan komma o säja annat än att Du är otroligt flitig o ambitiös, hoppas proven sitter som dom ska, om inte så på det igen. Lite motstånd får man nog räkna med när man pluggar svåra saker i ett annat lite småknepigt land. Vad gäller stavning så om jag skall påstå något så tror jag det stavas
"molekylär--osv. det andra ordet som börjar på c vågar jag inte ens ta in i munnen och ännu mindre ha en åsikt om. I veckan var vi i Hindås må. o tisd. o jag reparerade lita på köket, det gick hur bra som helst, skönt att känna att dom gamla takterna sitter kvar. Åren på ATAB gav många sådana tillfällen att fixa till saker som gått sönder i transporter och även på annat sätt fått sig en törn.
Ja nu är det helg igen, fy tusan vad tiden rasar iväg, men i alla fall så skall grillen tändas ikväll o det skall grillas fisk, såsen är redan klar och står i kylskåpet o väntar på att bli uppslukad av husets invånare.
kramar från morfar o Marita

Svar: Vad gott med grillat! Jag ska äta på restaurang ikväll, fira en klasskompis som fyllt år i veckan. Det ska bli både gott och trevligt :) kram!!
Ztarlighters

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress