5 dagar kvar
Om fem dagar åker jag till Riga, galet! Gårdagen tillbringade jag åt att packa mina väskor. Jag ska ha med mig tre incheckade väskor, där varje väska får väga 23 kg. Jag har bara det sista att packa ner, tandborsten, något klädesplagg som är i tvätten etc, sedan är allt nerpackat. Varje väska ligger viktmässigt mellan 22-23 kg, precis på maxvikten! 
En solig dag i Riga i April förra året då jag var där för att gå på RSUs öppet hus.
 
Senare idag ska jag till banken för att fixa det sista med bankontot i Riga, därefter ska jag jobba. I morgon ska jag baka och laga mat. Det är sista dagen på jobbet i morgon därför tänker jag ha med mig fika till pensionärerna och personalen! Maten som ska lagas är tills på Lördag då det vankas flyttfest/middag, trevligt! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress