Två veckor i Riga
Idag har jag varit i Riga i två hela veckor! Det har varit så fullt upp att jag häromdagen blev förvånad när jag kollade i kalendern och insåg detta. Här kommer iallafall lite bilder som jag knäppte innan jag åkte!
 
Min ena orkidé hemma slog ut bara någon dag innan jag åkte, den är så fin!
 
Jag bakade muffins i enorma mängder, till båda avdelningarna jag jobbade på samt till min flyttfest. Jag gjorde inte mindre än 76 st inom loppet av en vecka!
 
Jag var hos pappa i Småland och handlade på Ikea, det mesta på bilden har kommit väl till användning här i Riga.
 
Jag åt gröt med äppelmos i mängder då jag visste att jag inte skulle äta hemmagjort äppelmos förrens tills påsk (vi har påsklov, det är alltså nästa gång jag åker hem!)! 
P-Å.O.(morfar)

Hej Erica!
Ojoj havregrynsgröt med äppelmos de e mat de, vansinnigt gott. Hujedamej va mycket muffins, men dom är så goda så jag tror inte det blir några liggande oätna.
kram morfar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress