Söndag den 8 februari 2015
 
Det är söndag och jag har varit lite lite sjuk (pytte lite feber) därför har jag inte gjort så mycket spännande de senaste dagarna. Gårdagen spenderade jag i sängen och när jag kände för att byta miljö satte jag mig i soffan iställen. Idag vaknade jag mycket piggare, febern borta och energin tillbaka! Det innebar städning av lägenheten, betalning av internett (ingen aning om det fungerade, fakturan var på lettiska..) och senare idag ska jag handla lite mat. Nu ska jag återgå till min äggknäckemacka, ha det bäst! 
P-Å.O.(morfar)

Haha, fakturor på lettiska måste va en mardröm, vet man skillnad på datum och belopp? Vid osäkerhet välj det lägsta o betala det. Äggknäckemacka låter både mer begripligt o mumsigt. Skönt att viruset vek åt sidan och att krafter o energi återvänt.
kram morfar

Svar: Haha, ja du det var inte helt enkelt! Men med hjälp från mamma lyckades vi nog klura ut så att det hela blev rätt!
Ztarlighters

Tesan

Hej Erica!
Hörde utav Natti att du hade en blogg och blev så glad att jag kan läsa lite om ditt liv i Riga. Lycka till och många kramar till dig // Tesan

Svar: Hej! Vad roligt att du hittat hit till min blogg! Tack för lyckönskningarna, hoppas allt är bra med också! Kramar!
Ztarlighters

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress