Söndag 15 februari 2015
 
Har haft en produktiv söndag! Har hunnit städa lägenheten, gått igenom förra veckans "första hjälpen" lektion och sammanfatta den, gick igenom molekulärbiologin, lettiskan samt hunnit räkna de tre talen vi fick i läxa i fysiken. Dessutom har jag tryckt in alla namn från ryggradens kotor, samt namnen på de olika delarna på kotorna, i huvudet. Efter det stack jag till affären och handlade lite mat och lite annat smått och gott! I fredags köpte vi en ny blomma, numera används båda gratängformarna till krukor! Nu ska jag skynda mig till sängs för i morgon ringer klockan 6.25 och dagen börjar med 2 timmar och 15 minuters anatomi lektion, så någorlunda utvilad är nog bra om jag är.
P-Å.O. (Morfar)

Hej Erica!
Oj va flitig Du är men det är nog en nödvändighet med den satsningen Du gör. Jag hejar på allt vad jag kan. Hoppas bara vilar lite ibland. Vi hörs.
kram från morfar

Marita

Hej Erica
jag ser att du har haft fullt upp att göra idag. Hoppas att du får en bra vecka.
Kram Marita.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress