Nedräkning till jullov
Jag har precis vinkat av mamma som varit och hälsat på i två dagar, vi har ätit gott och gått på julmarknad i regn, vi har haft det jättetrevligt! Igår hade jag colloq i genetic, förhoppningsvis sista för kursen (om jag klarar provet, vilket jag tror att jag gör), sedan är det bara exam kvar i slutet av januari! 
 
Det är bara lite mer än två veckor kvar tills jag åker hem för jullov, men innan dess är det endel saker som ska göras: lettiska prov, histologi colloq, biokemi colloq, medical plants presentation och history of medicine inlämning. Det känns lite jobbigt att se den listan och veta att allt ska göras på två veckor! Men det är bara att bita ihop, under jullovet åker jag till kanarieöarna, då kan jag plugga i värmen istället för det tråkiga vädret vi har här, vilket jag ser fram emot!
 
Påtal om värme, i vår lägenhet har vi det så kallt imellanåt att jag har på mig tre lager kläder och tänder alla ljus jag hittar! På bilden över gjorde jag precis det, och drack mycket te för att värma mig! 
Hemma Hos Felicia

det är samma i min lägenhet, ibland så kan det vara askallt och man får lägga x-antal filtar om en :D

Anonym

Ja! Det var verkligen jättekul att ses 😊 Och snart kommer du hem en sväng igen!

P-Å.O.(morfar)

Hej Erica!
Nu har Du haft släkten som vimsat runt Dig i två omgångar, hoppas det varit små behagliga avbrott i pluggandet och på köpet blev Du frukostkändis på
City Hotel Teater. Provet Du väntar svar på som Du tror Du klarat, där är jag så fräck att jag säger att det gör Du. Tänk på alla redan klarade prov, i stort sett alla har gått bra så statistiken talar till Din fördel, dessutom lägg till Din envisa energi som verkar kunna flytta på berg. Kylan i lägenheten måste Du påtala för hyresvärden så att någon åtgärd sker. Att gå omkring och frysa inomhus är bara för hemskt. På tisdag kväll ska vi till Hindås för att se på Kajsa och hennes teatergäng, det ska bli roligt att se henne i aktion tillsammans med kollegorna.
Ha det bra, vi ses den 20:e dec.
Kram morfar

Svar: Jag hoppas ni får det bra på Kajsas föreställning, önskar jag också kunde vara där!
Ztarlighters

ISA

heja på med plugget! du kommer njuta sååå av lov sen :) KRAM!

Svar: Åh, tack!! Ser så fram emot lovet :)
Ztarlighters

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress