Måndag 6 oktober 2014
Som rubriken i förra inlägget lyder, så har jag återigen varit förkyld. Dessa förkyldningstider får ta att sluta, det känns som jag inte varit annat än förkyld det senaste halvåret! Förutom att vara förkyld sedan sist jag skrev, så har jag jobbat och i helgen var jag på min fasters bröllop. Det var otroligt fint och trevligt! 
 
 
Idag har jag varit på ett kort möte med min chef, för att stämma av läget lite. Typ ett utvecklingssamtal som sker en gång i halvåret. Samtidigt väntar jag på svar från skolan i Lettland och spricker snart för jag vill veta - kom jag in eller inte?! 
 
 
Efter mötet gick jag fort till apoteket och köpte tandpetare (med gummi längst ut) för de har varit slut i någon vecka nu. När jag kom hem kände jag mig  väldigt seg så jag har inte gjort annat än att äta lunch och tittat ikapp youtube videor. Men nu är jag klar med det och känner att jag har fullt med energi. Nu ska jag byta lakan i sängen, plocka undan på rummet och försöka planera Londonresan, det är mindre än tre veckor kvar tills vi åker nu!
 
 
Jag har lyssnat på mycket bra musik den senaste, här är några favoriter:
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress