Produktivitet är mitt andranamn
 
Vilken helg och vilken måndag! Innan fysikslutprovet sköt jag upp allt som inte hade med fysiken att göra till helgen efter fysikprovet, vilket är helgen som precis var. Jag har vattnat blommor, bytt lakan, tömmt minneskorten till kameran, tömmt USB-minnen, uppdaterat mina spotifylistor med ny musik, gjort engelska (75 glosor +  en uppsats), religion (skriftligt seminarium), tränat, bakat, varit på restaurang och firat två vänner som fyllt år/fyller år, fixat källförteckningen på gymnasiearbetet, fixat bilder till min balklänning som skall sys upp i Thailand, anmält mig till högskoleprovet... Listan fortsätter, men jag orkar inte skriva mer om dessa tråkigheter (dock känns det ganska så bra att titta på denna långa lista och inse att jag gjort allt detta på tre dagar!)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress