TMI - lista
Ett stort intresse jag har är att glo på youtubare och det finns en massa tags som man kan göra, och för ett tag sedan var TMI-tagen väldigt populär. Jag gör inte videos, men tänkte att jag kunde föra över TMI-tagen till en lista (+ att jag översätter frågorna till svenska) och jag modifierar den lite så att frågorna passa mig:
 
1. Vad har du på dig? Gråa mjukisbyxor, randiga strumpor, en t-shirt som min syster färgat samt en marinblå hoodie med dragkedja (yes, mysdag idag!)
2. Hur lång är du? Sist jag mätte mig var jag 165 cm, woho!
3. Några tatueringar? Nej
4. Några piercingar? Nej
5. OTP (=one true pair)? Klaroline, Rose & the doctor, Caleb & Hanna
6. Favorit tvserie? Hur ska jag kunna välja en?!  Doctor who, game of thrones, Sherlock Holmes, Arrow, Pretty little liars, Glee, The originals...
7. Favoritband? One direction! Jag lyssnar också mycket på One night only, Bastill, The 1975, The neighbourhood
8. Saknar du något? Möjligtvis en bra handlotion, mina händer är så torra!
9. Favoritsång? Happily - One direction
10. Hur gammal är du? Numera är jag 19 år
11. Favoritquote? "It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream"
12. Favoritskådespelare? Jennifer Lawrence och Logan Lerman!
13. Favoritfärg? Blå, alla nyanser av blått!
14. Lugn musik eller skränig musik? Lugn
15. Rädsla? Fiskar
16. Vilken bok läste du senast? Processen - Franz Kafka
17. Senaste tvserie du tittade på? Grey's anatomy
18. Vilken person pratade du senast med? Mamma
19. Vem smsade du senast med? Farmor
 
20. Favoritmat? Antingen lammkotletter eller pasta med någon god sås till (laxsås, currysås, grönpepparsås...)
21. Något ställe du vill resa till? London!
22. Senaste stället du besökte? Förutom olika rum i huset jag bor i, skolan.
23. Godaste sötsaken? Kardemumma bullar, eller blåbärsmuffins med kardemumma i (kardemumma är bäst!)
24. Spelar du något instrument? Jag har spelat piano i 6 år, men jag vet inte om det innebär att jag kan spela piano (jag är inte så bra...)
25. Favoritsmycke? Ett halsband med en gamal cykel!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress