Tidig morgon


Just nu är klockan 5.49, alltså bara några minuter efter att jag tog bilden ovan. Igår jade vi histologiexam och jag var så nervös! Jag klarade den praktiska delen, nu väntar jag bara svar på teorin - hoppas innerligt att jag klarade det!! När vi var klara gick vi till pizza hut och åt varsin pizza (vilket var tredje dagen i rad jag ätit pizza..), tog en snabb runda till affären och här hemma  även en snabbis med damsugaren. Efter det gick jag faktiskt raka vägen i säng, lite efter åtta. Så även om jag är uppe väldigt tidigt idag så har jag fått fler timmars sömn är på många dagar, skönt!

Nu ska jag börja äta frukosten jag har stående framför mig och sedan sätta igång med repetition inför genetik exam som är imorgon, hopps en och en halv dag plugg räcker! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress