The weekend

I helgen gjorde jag en miniweekend med Kajsa. Vi träffades i lördags och checkade in på ett rum 24 våningar upp med en fantastisk utsikt över Köpenhamn! Jag tillbringade större delen av eftermiddagen åt physiologiplugg inför dagens muntliga förhör innan vi gick ner till en av hotellets restauranger och knaprade i oss hemgjorda pommes med varsin oxfilé, en stor mängd olika svamsorter och rödvinssås. Senare på kvällen vandrade vi ut på Köpenhamns gator för att se ingen mindre än Halsey på DRs konserthus. Förband var Børns, jag hade ingen aning om vad det var för några figurer uppe på scen, även om de verkade extremt välbekanta. När sista låten, "elecric love", spelades ramlade poletten ner och jag insåg att jag haft deras låtar i min spotifylista i månader *apa-emoji-med-händerna-över-ögonen-här*! Halsey var grym, kvällen får självklart full pott! Söndagen var mindre rolig, spenderades på Köpenhamns flygplats i lite över 7 timmar, väntades på mitt flygplats tillbaka till Riga (men det var självklart värt det!). 

Idag är det måndag, klockan ringde flera timmar för tidigt med tanke på när jag kom tillbaka igår. Jag hasade mig iväg till rsu för en fysiologiföreläsning följt av fysiologi lektion och lettiska lektion. Efter att ha pluggat som en galning till dagens fysiolektion skiftar jag  nu fokus till onsdagens veckoprov i mikrobiologi, wish me luck!
P-Å.O. (morfar)

Hej Erica!
Här kommer lycka till-sparken Du önskar Dig inför onsdagsprovet, den är mycket välmenad och utdelad med stor kraft för att göra så mycket nytta som möjligt. Jag förstår att Ni hade det trevligt i Köpenhamn, musik och god mat, det kan nog inte bli bättre. Många timmars väntan på Kastrup men jag tror inte Du var sysslolös, Du är starkt misstänkt för att ha bedrivit plugg i stor omfattning. Här i Småland har arbetet med veden startat vilket innebär onda muskler på äldre herrar, ja i alla fall han som bor på Nyhem i Liatorp. kram morfar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress