Ny frisyr
Igår gick jag äntligen till frisören för att klippa mig. Sist jag gjorde det var i Februari och det behövdes verkligen klippas en bra bit. Jag hade bestämt mig sedan ett tag tillbaka att jag skulle klippa det kortare, ungefär lite längre än axlarna. Men dagen innan min tid hos frisören bestämde jag mig för att ta ännu lite mer, lite över axlana istället! Jag blev så nöjd! Det är jätteskönt att få bort det slitna håret och jag trivs verkligen bra i det. Sist jag klippte kort var i nian på högstadiet, även då var jag jättenöjd. Fast då gjorde jag allt för att håret skulle vara rakt, nu gör jag snarare tvärtom - vill ha det lockigt! Såhär och såhär såg jag ut
 
Till något helt annat, jag har verkligen snöat in på randiga tröjor/klänningar det senaste! Båda två jag har på mig på bilderna är köpta nu i sommar. Jag har 3, eller om det inte är 4, tröjor till som är både randiga och nyköpta! Så kan det gå!
josephine Asplund

Snyggt=) Passar även på att säga att du får ha en underbar dag och super fin blogg! <3

Svar: Tack så mycket! Desamma till dig :)
Ztarlighters

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress