Tre bilder från Tisdag
I tisdags hade jag någon bild av att jag skulle göra ett "ett foto i timmen" inlägg, det hela slutade i totalt tre bilder från förmiddagen innan jag åkte iväg till universitetet...
 
Vaknade till strålande sol, vilket det varit de senaste dagarna (lite svårt att se när gardinerna är fördragna dock..).
 
Sedan blev det frukost, en kopp te, havregrynsgröt med äppelmos och havremjölk, ananas och ett glas grapefruktjuice.
 
Sedan drog jag mig iväg till bussen iklädd min mycket fina blommiga klänning! Vi hade endast två lektioner i Tisdags, lettiska och sedan kemi, vilket vi hade prov i. Provet kändes helt okej. När jag sedan kom hem var jag helt slut så jag lagade mat, skypeade lite med mamma och slutligen lade jag mig i sängen och tittade på både glee och the originals innan jag slocknade, helt utmattad. 
P-Å.O.(morfar)

Hej Erica!
Kul att få ny uppdatering, jag kollar varje dag och är alltid lika förväntansfull då. Det låter som Du har det bra o käkar förståndigt o nyttigt. När studier och prov känns ok är det goda tecken, hoppas att Du ser spänningen och det intressanta i allt det nya Du får lära Dig. Allt som roligt att lära sig brukar gå lätt som en plätt. Här är strålande väder och jag håller på med finalen utav vedjobbet, är nog en fyra fem timmar kvar att göra sen är årets skörd på plats och liggandes på tork klart att använda till kommande vinter. Bilderna Du lägger ut är häftiga o lite annorlunda vinklade, snyggt som bara den.
Ha det bra vi hörs, kram morfar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress