Fredag 20 Mars 2015
 
I och med att vi hade sista provet innan påsklovet i tisdags har jag trappat ner lite på pluggandet de senaste dagarna, skönt att slippa stress- och intensiv pluggandet som blir innan prov! Igårkväll ritade jag till exempel lite, idag har jag yogat (hittade en kurs på youtube, i och med att jag har yogat tidigare var det faktiskt väldigt enkelt att följa med i de olika positionerna!) och nu har jag tittat på det senaste avsnittet av Grey´s anatomy, skönt att ta det lite lugnt. Ha det!
Elin Gåhlin

Vad skönt med yoga!:)

P-Å.O.(morfar)

Hallå Hallå!
Slappa när utrymme ges, det är nog ganska nödvändigt att balansera hårdplugget med lite slött o slappt. Yogan kan nog utnyttjas till både avslappning o till att stärka diverse muskler, din mamma tror hon är jättestark pga yoga, hon går o bär på säckar hela dagarna med olika innehåll. Nu blir det matprat, har stekt biffar ikväll, de blev supergoda, innehållet var malt oxkött purjolök, ägg ströbröd, kalvfond, worschestersås, salt o svartpeppar, jädrans va gott det blev, magen putar så jag kunde varit på smällen om jag inte vetat bättre. Ser fram emot lördag då vi ses på Din tjugoårsdag, herregud va tiden går. kram morfar

Svar: Hej! Vad goda de där biffarna låter!! Ska bli skönt att åka hem, åker redan på tisdag! 😊kram!
Ztarlighters

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress