Måndagslista
Vad ser du fram emot denna veckan?
Imorgon kommer pappa hit till mig och Kajsa (mamma och F är på resa) för att stanna några dagar. Det ska bli roligt, jag har inte träffat honom sedan jag var hemma på påsklovet! 
 
 
Ska du laga någon god mat i veckan?
I och med att pappa kommer så blir det nog grill någon dag senare i veckan, gott!
 
Nämn en sak du vill göra som du ska ta dig tid för under veckan:
Jag har inte några direkta planer mer än umgås med pappa och Kajsa, ta det lugnt och njuta av "sommaren" (det var 13 grader häromdagen, hallå?! var är sommaren??). Samt jobba, jobbar ganska mycket den kommande veckan med endast en ledig dag.. Men det innebär mer ledigt nästa vecka!
 
Innan det blir måndag, vilket ord ska du hålla dig till i veckan?
Njut! 
 
Vad gjorde du igår kväll? 
Slösurfade och tittade igenom Therese Lindgrens videor på youtube från de senaste två månaderna, hejhopp så kan det gå!
 
En bild som symboliserar denna dag:
Tjocktröja-dag idag, med tryck från någon fandom (fast idag blev det min supernatural tröja och inte doctor who)
 
Vad åt du till frukost idag?
Yoghurt med färsk ananas, melon, äpple, banan, russin, sesamfrön, linfrön och solrosfrön i. Till det drack jag ett glas apelsinjuice och mitt favorit te, fläderte!  
 
 
Vilken tid på morgonen vaknar du?
Det beror helt på från dag till dag, jobbar jag morgonpass går jag upp mellan 5.30-6.15 (beroende på när jag börjar) om jag jobbar kväll eller är ledig så går jag upp allt ifrån 8.30 till runt 10 beroende på hur jag känner mig. Jag gillar inte att gå upp allt för sent och sova bort dagen, så jag går sällan upp senare än 10 om jag inte är helt slut av någon anledning. 
 
Hur ser du oftasts ut till vardags?
Det beror på vilken vardag vi pratar om. Nu när jag jobbar blir det oftast någon typ av kortärmad tröja med ett par yogaliknande byxor, lössittande som sitter fast runt anklarna med gummiband och har mönster på sig, med andra ord är detta mina jobbkläder. Sedan när jag är hemma blir det oftast mjukiskläder. När det är skola är det helt klart klänning med strumpbyxor.
 
Listan hittade jag hos Amanda.
ISA

åh måndagslistan gillar vi! hoppas veckan blir finfin :)

P-Å.O.(morfar)

Hej Erica!
NUUU fastnade jag i Din frukost-tallrik, hujedamej va många ingredienser Du har i frukostfilen, hur tusan får Du plats med allt detta, jag tror jag vet, en magnumtallrik är vad som krävs eller får Du äta två portioner. Har Du övergett gröten, det har inte jag. Jag kokar troget havregryn varje morgon som sen åker ner med en hiskelig fart. Ha de bra, vi hörs, kram morfar

Svar: Jadu, knepet är lite av varje ingrediens ;) gröten håller jag också ett fast tag vid, den äter jag när jag ska upp tidigt till jobbet! Kram!
Ztarlighters

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress