Allt och ingenting
 
Nu har jag oturligt nog blivit lite småsjuk, lagom till att jag ska jobba helhelg.. Jag sjukanmälde mig ikväll för att vila och kurera mig, så ska jag nog orka jobba resten av helgen! I veckan var moster på besök, då åkte vi till en garnaffär mitt ute i ingenstanset, jag köpte garn till en ny filt (är snart klar med den på bilden) och åt lunch i ett gamalt hus som gjorts om till café.  
 
 
Nu är det bara lite mindre än en vecka tills jag tar sommarlov på riktigt, jag är alltså snart klar med jobbet för denna sommaren och får tre lediga veckor innan jag åker tillbaka till Riga. En av dessa veckor kommer jag spendera på sydligare breddgrader, vilket ska bli så otroligt skönt!
 
Hur härlgit ser inte detta ut?! 
ISA

men åh!! massa följdfrågor av detta inlägg juu, var ska du? var jobbar du? *jobbig brud*

Svar: Jag åker till Mallorca!! Ska bli så skönt! Och jag jobbar på äldreboende :)
Ztarlighters

petronella

åh, mormorsrutor<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress