31 Januari 2015
Dagen har spenderats hemma och pillat med lite ena och andra. Bland annat städa lite, glo på youtube, slöa, tvätta och handla mat. I eftermiddags gjorde jag knäckebröd (som jag tog med mig från Sverige) med philadelphiaost, småtomater och lite salt och peppar på, riktigt gott! Till det tog jag mig en kopp te och hade sällskap av pappa via skype, trevligt. Jag har pratat med både pappa, morfar och mamma på skype idag, fått prata av mig allt som hänt de senaste dagarna samt blivit uppdaterad med vad som händer hemma. 
 
 
Nu har jag precis ätit middag, det blev stekt kotlett (tror jag, svårt att veta exakt då det står på lettiska på förpackningen) med stekta champinjoner, morötter, squash, rödlök och till det gjorde jag en sås, blev riktigt gott! När jag var i affären för att handla mat hade de orkidér på rea, så jag köpte med mig en hem, det är alltså första blomman i lägenheten! Jag köpte också ett paket värmeljus så nu har vi tända ljus här också, mysigt!
 
 
Snart ska vi ha lite filmkväll i vår lägenhet, så jag bör nog sätta igång att diska lite nu! Vi hörs!
Åsa

Lyktan blev fin! Jag ska be killarna hjälpa mig med skype så kan vi prata också.
Kram från moster.

Svar: Lyktan är superfin, vi har det så kallt i lägenheten så den är tänd mest hela tiden :) Säg till när du skaffat skype så kan vi prata!
Ztarlighters

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress