27 Aug 2015
Nu börjar det dra ihop sig, tidigt tidigt på lördagmorgon sitter jag på flyget tillbaka till verkligheten, mer bestämmt Riga och studierna. På måndag börjar terminen, dock verkar jag inte ha varken någon föreläsning eller lektion då så i själva verket börjar jag nog först på tisdag. 
 
 
Idag måste jag därför packa och göra alla andra "små-måsten" som ska vara färdiga innan jag åker. Men helt ärligt vill jag helst sitta i soffan och titta ikapp Bates Motel och senaste avsnittet av teen wolf. Men först måste jag börja packa.
 
 
Tills något helt annat: jag har framkallat foton och köpt ett gamalt hederligt fotoalbum, tanken är att jag ska fylla det med bilder från 2015 och jag har kommit en bra bit på vägen! Det är mycket roligare att bläddra i ett riktigt fotoalbum istället för det på datorn. 
ɑ n n i k ɑ

Super fina bilder :D

Svar: Åh tack så mycket! :)
Ztarlighters

P-Å.O (morfar)

Hej Erica!
Äntligen har jag snurr på datorn igen så jag kan blanda mig i bloggandet. Fina bilder från Alcudia, man blir sugen på att åka dit igen. Jaha nu ropar universitetet i Riga på sina studenter igen, hoppas Du får en fin hösttermin med mycket inlärning o nya spännande upptäckter.
Ha en bra resa på lördag så hörs vi i veckan som kommer. Kram morfar
PS. försökte skriva i bloggen med telefonen men det gick inte, bloggen ville att jag skulle logga in????????

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress