7 juni 2016



Har precis dammat av och plockat fram mina histologianteckningar från det  första colloq vi hade i början av förra terminen. Anledningen till detta? Om ungefär två veckor har jag exam i det, jag får passa på att repetera lite denna veckan då vi har två colloq i andra ämnen nästa vecka, det finns mindre tid att repetera då. Igår hade vi colloq i physio och vi väntar spänt på resultat från både det och micron vi hade förra veckan. I physion fick vi bra frågor men en av frågorna kunde jag inte svara så så bra på, men jag hoppas att de andra frågorna gör upp det ;) idag på förmiddagen har jag städat lite snabbt, gått igenom lettiska (har exam på lördag..) och nu tänkte jag snart laga mig lite lunch innan jag åker till Uni för sista lektionen i min elective Course, phenomenology of the human body. 
P-Å.O.(morfar)

Hej!
Fullt upp kan man ana, jag tror det är bara förnamnet, proppfullt är nog rätt uttryck. Kämpa på Erica, belöningen kommer sen, glöm inte målet Du har framför Dig, vit rock med tillhörande vita trätofflor o en sjuhelsikes massa pennor i bröstficken o sen stetoskopet hängande lite nonchalant hängande om halsen. Lite skämtsamt uttryckt men det är ju den ungefärliga målbilden Du kan ha att sikta emot.
kram morfar

Mamma

Hejja hejja Erica! 😀

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress