2014: Juli - December
Juli
- Jag jobbade enligt schema på ett äldreboende/demensboende.
- Det var sommar och varmt och jag åt smultron från trädgården nästan varje dag.
 
Augusti
- Jag lyssnade på 5 seconds of summer dagligen.
- Även Taylor Swifts "shake it off" spelades mycket.
- Jag jobbade mina sista tio dagar enligt schema.
- Sedan var jag ledig i tre veckor.
- Jag var på kräftskiva.
 
 
September
- Jag började kursen "digital bildbehandling"
- Jag satt bänkad framför datorn när 5 seconds of summer spelade live på itunes festival.
- Jag fotade i skogen.
- Jag bakade, målade och redigerade bilder i stora massor.
- Jag började jobba som timvikare på äldreboendet/demensboendet.
 
 
Oktober
- Jag var i London.
- Jag fick veta att jag kommit in på RSU!
- Jag lagade äppelmos med mamma.
- Jag gjorde högskoleprovet.
- Jag var på bröllop.
 
November
- Jag bloggade som om jag inte gjort något annat, bland annat en hel vecka med inlägg relaterade till Londonresan.
- Jag köpte julklappar.
- Jag läste boken Gone girl.
- Jag bakade lussekatter.
 
 
December
- Jag åkte till Kap verde på solsemester och firade jul där.
- När jag kom hem igen åkte jag till Småland för att tillbringa slutet av året där!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress