1D/WWA tour
Jag vet att jag skrev ett inlägg tidigare idag, men det blir ett till. Det var nämligen sista dagen på WWA tour igårkväll, i Miami. Och jag känner bara för att...
 
 
...vara...
... lite...
... känslosam!
Min bakgrundsbild på iphonen en längre tid av sommaren...
 
Jag upptäckte "rockmeharrey"s edits med (bland annat) ena örat från touren och andra örat är studioversionen. Tryck på bilden för direkt länk till "You and I"...
 
Jag insåg hur bra dessa killarna är när jag fick se dem spela live (som förband till 1d)...
 
Och häromdagen var Harry riktigt tjusig i flätor...
 
Jag hade kunnat fortsätta och göra detta inlägget ännu längre, men jag ska på yoga om en liten stund så jag måste dra på mig träningskläderna och fylla på min vattenflaska och åka.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress