Ännu en krage, julpynt och en blommande orkidé
Igår åkte jag till Stockholm över dagen för att träffa min framtida rumskompis, det var jättetrevligt att träffas! Vi pratade, kollade på lägenheter på ipaden och pratade lite till. Vi fick också i oss både frukost och lunch. Det var första gången jag flög helt själv, vilket gick jättebra även om jag var lite nervös över både det ena och andra. 
 
Häromdagen julpyntade jag mitt rum. Imorgon är det ju faktiskt första advent och vi ska fira jul om en vecka så jag tyckte att det var okej att göra det nu! 
 
Och en av knopparna på en av mina orkidéer har börjat öppna sig idag. Det häftiga är att blomman faktiskt är precis så grön i verkligen som det ser ut på bilden! 
 
Idag ska jag beställa "Sobotta", en anatomi atlas som jag kommer behöva när jag börjar på RSU. Jag ska också skriva i papper från banken så att jag kan öppna ett konto i Riga. I morgon jobbar jag från halv åtta på morgonen till kvart över nio på kvällen, delat pass. Därför är det bra om jag fixar dessa sakerna idag, för i morgon kommer jag inte hinna med det.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress