För ett år sedan...
 
 
 
Jag, mamma och lillasyster åkte till Turkiet i en vecka och "bara var". Vi gjorde i princip ingenting och ändå var det en av de bästa veckorna i mitt liv! 
 
Tillbaka till nutiden: Idag har jag shoppat väldigt mycket! Någon gång om året åker jag in till stan själv och shoppar i min egna takt, vilket resulterar i den mest effektiva shoppingen som det går att komma åt! Tre timmar i stan resulterade i en ny fin röd klänning, en grå kofta, en grå tröja, en blommig kjol, tre pyjamaströjor (hur söta som helst!), ett par raggsockar (förbereder mig för höst...), ett kuddöverdrag, en pappershållare, någon annan inredningsgrej - typ en låda, en vattenflaska, två block, fyra kort (sådana man ger när någon fyller år tex), fyra blyertspennor, två washitejpar, två bodyshop bodybutter (2 för 300 kr för medlemar!), ett shampo och ett balsam (också från bodyshop). Det var en aningen svårt att få hem allt, i och med att jag åker buss. Men jag hade tur, det var inte så mycket folk på bussen. 
 
Annars då? Jag håller på att "flytta" min tumblr blogg. Jag har länge haft min tumblrblogg som en "second blog" istället för "main blog" vilket innebär att när man följer andra och skriver meddelanden till dem osv får de en notis från "main bloggen" istället för "second bloggen" - vilket är den jag använder. Så nu har jag skapat en ny blog där jag rebloggar allt från mig själv, det är tur att jag inte är en sådan intensiv tumblrare, efter snart två år så har jag inte gjort mer än 1000 posts! Här är länken till min nya tumblr (heter samma som den gamla).
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress