Det där som kallas studenten
 
Jag kan inte förstå att det gått mer än två månader sedan jag tog studenten! Fy vad jag mådde dåligt då, jag halkade på en riktigt äcklig förkyldning mindre än en vecka innan studenten, med 40 graders feber. Jag är relativt van vid 40 graders feber, för jag lyckas alltid få det när jag blir sjuk. Men den här gången var annorlunda, jag mådde mycket sämre. För att krydda på det hela lite (förutom att det var mindre än en vecka till studenten) så hade jag mitt teoriprov till körkortet under tiden jag var sjuk. Och två dagar efter studenten hade jag uppkörning. Och direkt därefter åkte jag till Stockholm för att gå på One directions konserten, och fick öroninflammation av tryckskillnaden när vi flög hem. Återigen hade jag hög feber, andra gången på två veckor, samtidigt som jag började jobba på nytt jobb. Jag pratade med mamma tidigare idag, jag sa att jag kommer knappt ihåg något från dessa veckorna, det är bara små glimpsar. Inte direkt min bild av hur studenten skulle gå till (dessutom så fick jag en allergisk reaktion, eller något, mot pencilinet jag fick mot ögoninflammationen och fick avsluta kuren. Och då kom, såklart, ögoninflammationen tillbaka...). 
 
Wow, det blev ett långt inlägg. Min upplevelse av studenten var kortfattat, faktiskt inte så bra.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress