The vamps, minipizzor, nationella prov
Idag är en bra eftermiddag! Jag har gjort mitt muntliga nationella i svenska idag och är väldigt nöjd och lättad. Jag skrev först att jag flyger på små moln, men det låter inte så glatt - moln är ju regningt och oväder! Jag flyger på små... stjärnor..? Äsch, jag är nöjd i vart fall! 
 
 
Jag började första dagen efter lovet med att väckarklockan ringde vid 6.00 och upp hoppade jag, troende att min dag skulle inledas med en dubbelkörlektion. Men icke det! Halvvägs till körskolan ringer min körlärare och berättar att bilen jag skulle köra hade punktering, så vi fick ställa in lektionen. Vilket ledde till att jag var i skolan 7.45 när jag började 10.15! Jag spenderade de två timmar och en kvart med slö surf på internett, snack med kompisar samt ett nytt avsnitt av star-crossed - min nya favoritserie (jag har också börjat kolla på Reign, vilket växer för varje avsnitt!). 
 
 
Förövrigt börjar jag peppa sönder för one direction konserten i sommar! Lyssnar på 5SOS, som är förband, väldigt bra de med! Jag är så glad att jag och syster bestämde oss för att gå på konserten! aksdfjnosied (<-- freakar ut ala tumblr style). sldfnlsojzhfcsiljdbf (<-- lite till...)!!!!!!! På tal om musik, jag såg precis att the vamps nya album finns på spotify!! (några till -->) soidfnsodfbsd!!wqädjqäwklfj
 
Jag verkar vara på extremhumör idag, allt är så himla mycket "öjlsfbdnajsbdas" och :DDDDDD och endel :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) (omg the vamps är sjukt bra!!)
 
Till något helt annat, för ett tag sedan gjorde jag dessa otroligt goda minipizzorna med nötfripesto - det blir ett helt inlägg tillägnat dem inom snar framtid, för de var otroligt goda (och roliga att fota, så det finns fler bilder på dem).
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress